دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

مشاوره بورسيه

ايده پردازي ،امتيازات ايده،ثبت ايده،تجاري سازي ايده،ويزاي استارت آپ،سرمايه گذاري

مشاوره بورسيه

توجه : كليه اطلاعات ارسالي از طرف شما بصورت محرمانه محافظت خواهد شد و به هيچ عنوان بدون اجازه صاحب ايده در اختيار غير قرار نخواهد گرفت

در جريان هستيد يكي از مهمترين اهدافي كه امرزوه در دنيا جوانان دنبال مي كنند ، مهاجرت علمي همراه با پذيرش، ارتباط با دانشگاه ها، شركت ها و مراكز علمي معتبر و ساپورت مالي در بهترين دانشگاه يا شركت مي باشد كه انجام اين موضوع در راستاي هدف، علاقه و رشته تحصيلي مي تواند مهمترين اتفاق زندگي هر فردي باشد. ما اينجاييم كه با آشنايي با قوانين و آموزش هاي عملي و تئوريمان به شما كمك كنيم كه اين مسير را براحتي طي كنيد و شما را براي پذيرش در بهترين مكان براي بورسيه در دانشگاه ها و شركت هاي معتبر براي پيدا كردن شغل آماده خواهيم كرد.

به دليل اينكه گرفتن بورسيه در بهترين دانشگاه ها و پيدا كردن شغل ايده آل نياز به اقدام و ارتباط با افرادي است كه در راستاي هدف زندگي شما و همسو با تفكر و مهارت هاي شما مي باشد، پكيج هاي آموزشي به شما آموزش مي دهد كه چطور براحتي اين افراد را در سراسر دنيا پيدا كنيد و با ارتباطي قوي با آنها همكار و هم دانشگاهي شويد .

ايا با سرچ كردن فارسي يا انگليسي در گوگل مي توانيد همه افراد در راستاي هدف و رشته تحصيلي و هدف دانشگاه را پيدا كرد و ارتباط برقرار نمود!

شما به كمك سرچ هاي classification و ارتباط با بانك هاي فكري 168 كشور دنيا و اطلاعات كليه دانشگاه ها به راحتي نزديك ترين افراد در راستاي هدف زندگي را پيدا خواهيد كرد. و نحوه ارتباط با آنها در مرحله اوليه و اينكه چطور يك پروژه علمي را با استاد مقابل تعريف كنيد كه استاد از بار علمي شما اطلاع پيدا كند و عاشق تفكر شما گردد و بتوانيد با ساپورت مالي پذيرش بگيريد را آموزش خواهيد ديد.

يكي ديگر از نكته هاي اساسي در گرفتن بورسيه تعريف كردن پروژه در راستاي اهداف دانشگاه و تصويب هايي كه در هيئت علمي دانشگاه تعريف مي شود مي باشد  كه چطور از اين پروژه ها اطلاع داشته باشيم كدام پروژه در راستاي هدف ماست و كدام استاد هم فكر شماست و چه فرمتي و همراه با چه اطلاعاتي به چه صورت در كمتر از 3 ماه با آنها شروع به كار كنيد تا بتوانيد بورسيه خود را صد درصد در كنار آنها اخذ كنيد.

رمز موفقيت شما پيدا كردن اشخاص هم فكر در دانشگاه ها و اطلاع از برنامه هايي كه دانشگاه براي آنها پياده كرده است و ارتباط كاري و پروژه ها و نشان دادن خود به عنوان يك فرد هم  هدف و داراي دانش در آن زمينه مي باشد. . اساتيد در دانشگاه هابسيار علاقه مند هستند كه خود شخص با انها در ارتباط باشد تا از اطرف شخص ديگري معرفي گردد.همه اين روش ها و فرمول ها در پكيج هاي ما و آموزش هاي ما به صورت كاملا عملي آموزش داده شده است.

يك نكته اساسي! تنها كسي كه مي تواند به شما كمك كند فقط و فقط خود شما هستيد  باور كن كه ميتواني باور كن كه لياقتش را داري ما به شما كمك خواهيم 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.